W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Shape”. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 209 703 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 12,86 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,83 proc. do 89 148 egz. Tytuł ten awansował z miejsca piątego.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca siódmego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 1,42 proc. i uplasowała się na poziomie 76 288 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który jednak był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 34,73 proc. do 19 718 egz.
Z kolei najwięcej - 55,81 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 46 785 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 2. na 12.
Zobacz tabelęW sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,03 proc.) pochwalić się mógł „Joy” (Marquard Media Polska).
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Avanti” (Agora) - było to 28,04 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.