Prasa2016-09-12
2

„Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych i shoppingowych w I półroczu 2016 (raport)

W I półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Shape”.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2016 roku wyniosła 186 437 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do I półrocza 2015 roku pismo to zanotowało stratę o 2,74 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 94 488 egz., po spadku o 4,65 proc.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska). Jego średni wynik sprzedażowy, po spadku o 13,49 proc., uplasował się na poziomie 68 646 egz.

Z kolei najwięcej - 37,94 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 13 662 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 16. na 17. - ostatnie.

Zobacz tabelę

W czerwcu 2016 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2015 roku zwiększyła się o 17,11 proc. do 196 869 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął magazyn „Avanti”, którego wynik sprzedażowy wyniósł 110 777 egz., po wzroście o 5,76 proc. Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które przed rokiem były czwarte (71 677 egz., jednak w dół o 4,86 proc.).

Również i w tym ujęciu największą stratę - wynoszącą 50,71 proc. do 9 235 egz. - odnotował „Shape”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas