Prasa2011-06-10
4

“Twój Styl” liderem, “Uroda” najbardziej w dół

Większość miesięczników shoppingowych i lifestylowych zanotowało w marcu br. spadki sprzedaży, najwięcej straciła “Uroda”. Z kolei największy wzrost odnotował magazyn “Avanti”, a liderem pozostał “Twój Styl”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem “Twojego Stylu” w marcu 2011 roku wyniosła 210 000 egz. i była niższa o 5,89 proc. niż w marcu 2010 roku.

Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 199 329 egz. znalazł się magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 5,41 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), który w marcu br. rozchodził się w średnim nakładzie 125 835 egz. Tytuł ten zanotował spadek aż o 25,51 proc.

Największy, wynoszący 27,81 proc., spadek dotknął jednak pisma “Uroda” (Wydawnictwo Przekrój). Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 43 592 egz., co dało magazynowi trzecie miejsce od końca.

Zobacz tabelę


Porównując dane z marca do tych z poprzedniego miesiąca widać, że najwięcej zyskał  magazyn “Hot Moda & Shopping” (42,66 proc.), zaś największy spadek zanotowała “Pani” (22,72 proc.). 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas