Wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twój Styl” zarobił w pierwszym kwartale br. najwięcej z reklam wśród magazynów oraz zanotował największy wzrost tych przychodów. Spadły natomiast wpływy reklamowe „Newsweeka”, „Wprost” i „Flesza”.
Wydawcy magazynów w pierwszych trzech miesiącach br. zarobili na reklamach 715,9 mln zł. Oznacza to, że ich przychody wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. o 18,3 proc. - wynika z raportu Kantar Media (dane cennikowe bez rabatów) przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.
Reklamodawcy najwięcej wydali na reklamy w miesięczniku „Twój Styl” - 45,4 mln zł. Tytuł ten zwiększył w skali roku wpływy z reklam o 85,4 proc. Drugi na reklamowym podium magazynów dwutygodnik „Viva” opublikował w I kwartale br. reklamy warte 39,1 mln zł - tym samym zarobił 36,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Trzeci pod tym względem „Tele Tydzień” zwiększył wpływy o 15,5 proc., o 35,8 mln zł.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sieci-sklepow-reklamuja-sie-wiecej-w-radiu-i-telewizji-lidl-liderem-tesco-i-kaufland-mocno-w-gore ##
Zobacz tabelęWiększe niż przed rokiem przychody z reklam miały też „Przyjaciółka” - wzrost o 43,3 proc., do 19 mln zł i „Party” - wzrost o 12 proc., do ok. 22 mln zł.
W porównaniu z I kwartałem ub.r. spadły wpływy reklamowe tygodników „Newsweek Polska” i „Wprost”. Reklamodawcy w pierwszym tytule wydali 24,2 mln zł (10,6 proc. mniej w skali roku), w drugim – 24,1 mln zł (10,2 proc. mniej).
Do czołówki największych pod względem wpływów z reklam magazynów dołączyły w tym roku „Kropka TV” (18,3 mln zł) i „Polityka” (16,5 mln zł). Wypadły z niej natomiast „Forbes” i „Gala”.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/zmalaly-wydatki-reklamowe-w-telewizji-wzrosly-w-gazetach-radio-najbardziej-w-gore-dane-z-i-kwartalu-br ##