Prasa2015-11-10
2

„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajął nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Shape”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 185 805 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 11,60 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się drugi numer miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), który trafił na rynek w czerwcu br. Sprzedaż ogółem jego sierpniowego wydania wyniosła 105 867 egz. Magazyn ten kierowany jest do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanych aktywnym stylem życia i zdrowiem, a kieruje nim Ewa Chodakowska (więcej na ten temat).

Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 93 337 egz., po spadku o 2,44 proc.

Z kolei najwięcej - 33,53 proc. - stracił „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 14 635 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 10. na 13.

Zobacz tabelę

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Glamour” (Grupa Burda). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Shape” - było to 34,84 proc.

Warto dodać, że wynik miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” w porównaniu do pierwszego numeru zwiększył się o 13,66 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.


Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas