Prasa2016-10-10
1

„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” awansowały na miejsce drugie

W lipcu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotowały „Wysokie Obcasy Extra”, które awansowały z 9. na 2. miejsce. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2016 roku wyniosła 181 866 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 3,31 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca dziewiątego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się o 21,09 proc. i uplasowała się na poziomie 82 072 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który przed rokiem był drugi. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 81 995 egz., po spadku o 22,05 proc.

Z kolei najwięcej - 53,13 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 43 659 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 3. na 12.

Zobacz tabelę

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 57,44 proc.) pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Avanti” (Agora) - było to 35,42 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas