Prasa2015-04-13
3

„Twój Styl” nie daje szans konkurencji. Ogromny spadek „Cosmopolitan”

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”, który odnotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Cosmopolitan”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku wyniosła 216 322 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2014 roku pismo to zanotowało wzrost aż o 17,76 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był trzeci. Jego sprzedaż ogółem zmalała o 12,82 proc. i wyniosła 80 584 egz.

Trzecia lokata przypadła miesięcznikowi shoppingowemu „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,66 proc. i wyniósł 79 729 egz. W styczniu ub.r. tytuł ten był czwarty.

Na dziewiątej pozycji znalazł się nowy magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 65 553 egz. Był to najniższy wynik od debiutu pisma - jego pierwszy, listopadowy numer miał sprzedaż ogółem na poziomie 72 569 egz., a grudniowe wydanie sprzedało się w liczbie 76 106 egz.

Z kolei najwięcej - 43,24 proc. - stracił miesięcznik „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 69 185 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na szóste. Tytuł ten obecnie kosztuje 4,50 zł, a rok wcześniej - 3,99 zł.

Zobacz tabelę


W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 63,55 proc.) pochwalić się mógł „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Shape” (również Marquard Media Polska) - było to 41,82 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas