Prasa2015-04-09
1

„Twój Styl”, „Skarb” i „Claudia” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce

W okresie od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl”, a kolejne miejsca zajęły „Skarb” i „Claudia” - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.

Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 8,34 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 11,54 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął wydawany dla sieci drogerii Rossmann miesięcznik „Skarb” (Ringier Axel Springer Polska), który przed rokiem był 20. W analizowanym okresie czytany był on przez 6,91 proc. respondentów (wzrost o 3,02 pkt. proc.). Tytuł poza drogeriami jest też dostępny w kioskach.

Na ostatniej pozycji podium w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (Burda International Polska) z wynikiem na poziomie 5,94 proc. W skali roku pismo zanotowało spadek o 3,40 pkt. proc.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć miesięczników poradnikowych dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, wnętrzarskim, budowlanym, popularnonaukowym i kulinarnym.

Zobacz tabelę

Na kolejnych podstronach dane miesięczników w grupie 16-59 i dwumiesięczników

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas