W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 190 004 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 15,58 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z szóstej na drugą lokatę awansował magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 110 151 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 46,08 proc.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 4,28 proc. i wyniósł 103 125 egz.
Na siódmym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 80 953 egz.
Natomiast najwięcej - 64,44 proc. do 21 910 egz. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca ósmego na czternaste - ostatnie.
Zobacz tabelę
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 36,67 proc.) pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Twój Styl” - było to 12,84 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.