Prasa 2009-10-09
0

'Twój Styl' w dół o 23 proc. - zyskuje 'Glamour', 'Pani' i 'Zwierciadło'

W lipcu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Zwierciadło" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 250 949 egz. i była niższa o 23 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 212 332 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 6 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 158 799 egz. (171 878 w 2008 r.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż "Hot & Moda Shopping" (o 28 proc.).

Zobacz tabelę

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas