W czerwcu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówluksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl",ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Zwierciadło" - raportportalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (WydawnictwoBauer) w czerwcu br. wyniosła 208 212 egz. i była niższa o 25 proc.niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 177 638 egz. -uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), którymiał sprzedaż mniejszą o 18 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy"Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 141798 egz. (147 150 w 2008 r.).
Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że najbardziej spadła sprzedaż "Avanti" (o 25 tys.egz.).