Arla Foods Polska rozpoczyna nową kampanię serów Apetina, której ambasadorką została Daria Ładocha. Partnerem akcji, prowadzonej pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”, jest marka wyposażenia domu Duka. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy XConcept i Carat Polska.
Kampania ma na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. Wpisuje się to w strategię marki nastawioną na pozycjonowanie serów Apetina jako produktów do gotowania i pieczenia. - W tegorocznej kampanii zachęcamy konsumentów do komponowania ciekawych, ale łatwych w przygotowaniu dań z wykorzystaniem serów Apetina, a także do odkrywania na nowo sprawdzonych już potraw. Działania obejmują szerokie portfolio Apetina, również wprowadzane na rynek nowości produktowe, które zostaną zaadresowane w kampanii - opisuje Roman Jawczak, marketing manager w Arla Foods Polska.
W akcji bierze udział Daria Ładocha, trenerka kulinarna i autorka książek oraz programów kulinarnych, która wystąpi w dziesięcioodcinkowym mini serialu, który pokazywany będzie co tydzień w internecie (na stronie apetyczneinspiracje.pl oraz na YouTube). Dodatkowo przygotuje zestaw swoich autorskich przepisów z produktami Apetina.
Współpraca z marką Duka polega na wykorzystaniu asortymentu tej firmy do sesji zdjęciowej. Apetina promowana będzie także w sklepach stacjonarnych DUKA, na stronie internetowej i social mediowych kanałach partnera.
Kampania „Twoja kuchnia ma to coś” potrwa do lipca, a swoim zasięgiem obejmie telewizję (w maju i czerwcu), prasę konsumencką i handlową, internet (reklamy na portalach, aktywności na Facebooku, YouTubie i Pintereście, serwis marki) oraz w punktach sprzedaży (promocje i materiały POS).
Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii (także w mediach społecznościowych) oraz pozyskanie partnera odpowiedzialna jest agencja XConcept. Zakup mediów leży po stronie domu mediowego Carat Polska.
Apetina jest drugą aktualnie promowaną marką przez Arla Foods - jednocześnie prowadzona jest kampania masła Lurpak.