Kultura2021-11-16
10

„Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 710 tys. widzów. Robert Janowski zwycięzcą

Robert Janowski, zwycięzca „Twoja twarz brzmi znajomo 15”; fot. PolsatRobert Janowski, zwycięzca „Twoja twarz brzmi znajomo 15”; fot. Polsat

Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time piętnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,67 mln widzów, o 710 tys. osób więcej niż miała trzynasta odsłona pokazana przed rokiem w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 45,59 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat piętnasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazywał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 10 września do 12 listopada br. W tym paśmie produkcja nadawana jest od wiosny br., w poprzednich ramówkach stacja emitowała wówczas „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (taneczne show obecnie nadawane jest w poniedziałkowym prime-time).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia oglądalność premierowych odcinków programu „Twoja twarz brzmi znajomo 15” wyniosła 1,67 mln widzów, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,87 mln osób.

Dla porównania, trzynasta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. w soboty po godz. 22.00 przyciągała przed telewizory o 720 tys. widzów mniej. Wówczas program oglądało średnio 963 tys. osób, co przekładało się na 10,29 proc. udziału w grupie 4+, 9,42 w 16-49 i 9,47 w 16-59.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP1, emitującej w tym czasie gł. „Pogodę”, „Alarm!”, „Leśniczówkę” i „Ojca Mateusza”, co dało jej 11,91 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze TVN (filmy i „Lego masters”; 7,92 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Barwy szczęścia” i „You can dance - nowa generacja”; 6,33 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków trzynastej edycji widowiska wyniosły 45,59 mln zł. Dla porównania, trzynasta edycja rok temu z reklam zarobiła 22,55 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

Robert Janowski zwycięzcą

W 15. edycji programu występowali: Tomasz Ciachorowski, Krzysztof Cugowski (syn Krzysztofa Cugowskiego - lidera Budki Suflera), Barbara Kurdej-Szatan, Katarzyna Łaska, Paulina Sykut-Jeżyna, Klara Williams, Adam Zdrójkowski oraz Robert Janowski, który został zwycięzcą.

Nowymi jurorami w programie byli Andrzej Gromala (znany jako Gromee) i Michał Wiśniewski, którzy w tych rolach zastąpili Kacpra Kuszewskiego i Adama Strycharczuka. Bez zmian uczestników oceniali Małgorzata Walewska i Katarzyna Skrzynecka. Niezmiennie gospodarzami programu byli Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas