Reklama2017-01-09
0

Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida

W globalnej odsłonie wizerunkowej kampanii reklamowej systemu mobilnego Android występują m.in. polscy twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio.

W reklamach twórcy aplikacji andriodowych opisują, do czego one służą i w jaki sposób wykorzystują system Android. W ramach akcji uruchomiono stronę internetową zawierającą więcej podobnych prezentacji.

Filip Miłoszewski, współtwórca aplikacji Listonic służącej do układania list zakupowych, poinformował, że reklama z jego wizerunkiem ukaże się za granicą m.in. w pismach „The Economist”, „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „Bloomberg Businessweek” i „Financial Times”. Według naszych informacji w podobnych reklamach wykorzystano też wizerunek twórców aplikacji Everytap i Fuelio

W Polsce kampania reklamowa jest prowadzona od kilku tygodni m.in. w tygodnikach opinii.


Autor:tw

Więcej informacji:Android, Everytap, Fuelio, Listonic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas