Reklama2012-02-02
0

Tydzień w reklamie tv: 218 mln zł, mniej na leki, więcej na żywność

W ostatnim tygodniu stycznia cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 218,1 mln zł. Więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na promowanie żywności, a znacznie mniej na spoty leków i produktów zdrowotnych.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w czwartym tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o ok. 2,5 mln zł niższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Cennikowe koszty pokazanych spotów leków i produktów zdrowotnych były o 12 mln zł mniejsze niż tydzień wcześniej. Za to na reklamy żywności przeznaczono 4 mln zł więcej.

Zobacz tabelę


Polsat i TVN cennikowo zarobiły z reklam po ponad pół miliona złotych więcej niż tydzień wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 spadły w skali tygodnia o prawie 2 mln zł. 

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas