Prasa2014-09-22
0

„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu br. wyniosła 22 659 egz., po spadku względem lipca 2013 roku o 5,44 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,73 proc. do poziomu 18 013 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 165 egz., po spadku o 3,07 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 29. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 7,87 proc. i w ostateczności wyniósł 2 578 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 20,39 proc. do poziomu 11 272 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/gazeta-pomorska-na-czele-sprzedazy-dziennikow-regionalnych-wszystkie-tytuly-na-minusie ##

Zobacz tabelę

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas