Prasa2016-10-21
0

„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w sierpniu 2016. „Tygodnik Ciechanowski” z największym wzrostem

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w sierpniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ciechanowski”.

 

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w sierpniu 2016 roku wyniosła 20 229 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2015 roku o 8,38 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,85 proc. do poziomu 15 231 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 13 132 egz., po spadku o 7,66 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Ciechanowski” (Spółdzielnia Pracy „Ciech-Press” w Ciechanowie), który zajął miejsce 5. Jego średni wynik zwiększył się o 6,41 proc. i w ostateczności wyniósł 10 778 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie (Wydawnictwo GM) - było to 19,86 proc. do poziomu 1 695 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 21. na 22.

Zobacz tabelę

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas