W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Płocki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w kwietniu br. wyniosła 22 767 egz., po spadku względem kwietnia 2013 roku o 4,26 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 12,03 proc. do poziomu 19 182 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 398 egz., po jednak spadku o 3,49 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Czas Chojnic” (Magraf), który awansował z miejsca piętnastego na trzynaste. Jego średni wynik zwiększył się o 6,43 proc. i w ostateczności wyniósł 6 719 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Płocki” (Dziennikarsko-Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Akapit”) - było to 21,37 proc. do poziomu 4 280 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 21. na 22.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.