Prasa2014-08-22
0

„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych (dane za I półrocze)

W I półroczu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” - na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ostrołęcki”.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w I półroczu 2014 roku wyniosła 23 425 egz., po spadku względem I półrocza ub.r. o 4,80 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,98 proc. do poziomu 19 686 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 976 egz., po spadku o 3,70 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 31. na 29. Jego średni wynik zwiększył się o 5,27 proc. i w ostateczności wyniósł 2 455 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 17,40 proc. do poziomu 12 783 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas