W marcu br. tradycyjnie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży. Liderem pozostał “Tele Tydzień”, a najwięcej stracił magazyn “Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w marcu br. wyniosła 1 052 462 egz., czyli o 9,9 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 451 037 egz. (spadek o 10,5 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 226 430 egz., notując spadek o 8,7 proc.
Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w marcu br. zmalał względem marca 2010 roku aż o 27,1 proc. do 34 949 egz.
Najmniejszy spadek dotknął natomiast pisma “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu, zajmującego miejsce szóste w zesatwieniu, zmalała tylko o 2,4 proc. do 118 062 egz.
Z danych ZKDP wynika, że suma średniej sprzedaż ogółem tygodników telewizyjnych w marcu 2011 roku była o 10,4 proc. niższa niż rok wcześniej.
Zobacz tabelę