W marcu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
W trzecim miesiącu br. roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) wyniosła 25 491 egz., po wzroście względem marca 2012 roku o 2,30 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Rok temu tytuł ten był drugi.
Z kolei na drugie miejsce spadł „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,32 proc. do poziomu 22 804 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,64 proc. do 16 510 egz.
Natomiast największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Kurier Internetowy” (Graffi Studio Janusz Ansio). Jego średni wynik w marcu 2013 roku w porównaniu do marca 2012 roku zwiększył się o 10,97 proc. do poziomu 3 096 egz.
Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 13. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w marcu 2013 roku wyniosła 7 679 egz., natomiast w marcu 2012 roku było to tylko 20 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak ramach innych płatnych form rozpowszechniania.
Zobacz tabelę