Reklama2010-09-28
4

„Tyle drzwi do słodkich dni” w kampanii cukierków Wawel

W telewizji i radiu rusza kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” – przygotowały firmy TippingPoint, PanMedia Western i TBWA\PR.

Startująca właśnie kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel pokazuje cztery światy odpowiadające poszczególnym rodzajom tych produktów. Reklamy pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” są pełne dynamicznej muzyki i pozytywnej energii. W trakcie trwania kampanii cukierki będą dostępne w większych, 750-gramowych opakowaniach z wygodnymi rączkami ułatwiającymi noszenie.


Akcja od 27 września obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz radio (RMF FM, stacje lokalne). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA\PR.

Autor:tw

Więcej informacji:cukierki Wawel, czekolada Wawel, Wawel

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas