Program Krzysztofa Ziemca “Niepokonani” gromadzi po trzech odcinkach średnio 1,39 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ale ma znacznie gorsze wyniki niż rok temu.
Trzy wyemitowane odcinki talk-show dały stacji 14,03 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 10,05 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane instytutu Nielsen Audience Measurement opracowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Rok temu udziały TVP 1 w tym czasie (środy ok. 22.30) wynosiły odpowiednio aż 29,69 proc. i 27.20 proc., co dawało kanałowi 2,87 mln widzów (stacja nadawała wtedy filmy z cyklu “Okruchy życia”, a raz pokazała mecz piłki nożnej z udziałem Polski).
W paśmie emisji “Niepokonanych” w grupie wszystkich widzów lepsza od Jedynki jest jedynie Dwójka, która nadaje wówczas filmy fabularne i ma 20,91 proc. udziału. Słabiej od TVP wypadają: Polsat (filmy i mecz Ligi Mistrzów; 12,63 proc.) i TVN (także filmy; 12,31 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP 1 przegrywa nie tylko z TVP 2, ale też ze stacjami komercyjnymi.
Z analizy profilu widowni programu wynika, że śledzą go najchętniej kobiety, osoby w średnim wieku i starsze, mieszkańcy małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.
W programie “Niepokonani” Krzysztof Ziemiec gości ludzi, którzy przeżyli osobistą tragedię i poradzili sobie z nią. W pierwszych odcinkach talk-show wystąpiły m.in. Monika Kuszyńska i Beata Pawlikowska.
Oglądalność “Niepokonanych" odcinek po odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Profil widowni talk-show