Telewizja 2016-07-01
20

Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją

Jan Pospieszalski, fot. TVP Jan Pospieszalski, fot. TVP

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” wiosną br. oglądało średnio 693 tys. widzów. TVP1 w czasie jego emisji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Publicystyczny program „Warto rozmawiać” nadawany był we wtorki o 21.25, w okresie od 1 marca do 28 czerwca br. W tym okresie audycję oglądało średnio 693 tys. widzów, co przełożyło się na 5,16 proc. udziału w grupie 4+ i 3,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą widownię zgromadził odcinek z 15 marca br., który śledziło 1,03 mln widzów. Poświęcony był on nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.

Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego

Zobacz tabelę

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu, „Magazyn Expressu Reporterów” i filmy fabularne, co przełożyło się na 18,37 proc. udziału. Drugi był TVN („Agent Gwiazdy” i filmy; 11,05 proc.), a trzeci - Polsat („Powiedz tak!” i filmy; 9,15 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2, Polsat i Jedynka.

Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”

Zobacz tabelę

Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.

Z kolei wcześniejszy flagowy publicystyczny program Telewizji Polskiej „Tomasz Lis na żywo” w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 7 września ub.r. do 25 stycznia br.) oglądało w TVP2 średnio oglądało 2,18 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,80 proc. i 9,95 proc. udziału.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,19 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Warto rozmawiać, Jan Pospieszalski, TVP1

KOMENTARZE (20) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas