Prasa2011-04-15
3

Tylko “CD Action” zanotował wzrost sprzedaży

Prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich zanotował “PC World”. Wzrostem pochwalić się może jedynie “CD Action”, który jest jednocześnie liderem segmentu.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2011 roku zanotował rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 93 337 egz., czyli wyższe o 8 proc. niż rok wcześniej.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł miesięcznik komputerowy “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem wynoszącym 70 672 egz., po spadku o 21,4 proc.

Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. spadło o 12,9 proc. do 43 333 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował jednak zajmujący czwartą lokatę “PC World” (IDG Poland). Jego wynik zmalał o 26,3 proc. do 33 840 egz.

Zobacz tabelę


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “CD Action” (o 11,4 proc.), a najwięcej stracił “PC Format” (3,9 proc.). 

Zobacz tabelę


 
* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas