W lutym 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała do dwutygodnika „Bravo”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 120 931 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,73 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 17,39 proc. do poziomu 71 760 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,55 proc. do 62 417 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 0,07 proc. i wyniosła 54 212 egz.
Zobacz tabelę
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 21,59 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Natomiast najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Bravo Girl” - było to 3,66 proc.