Prasa2014-05-28
1

Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży

W lutym 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała do dwutygodnika „Bravo”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 120 931 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,73 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 17,39 proc. do poziomu 71 760 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,55 proc. do 62 417 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 0,07 proc. i wyniosła 54 212 egz.

Zobacz tabelę


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 21,59 proc.) pochwalić się mógł „Twist”.  Natomiast najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Bravo Girl” - było to 3,66 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas