Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” po czterech odcinkach gromadzi milion widzów, czyli o ponad 420 tys. więcej niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Stacja w czasie emisji talk-show przegrywa z TVP1 i TVN.
Program Manna nadawany jest w niedziele o 17.20, począwszy od 9 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cztery dotąd pokazane jego wydania obejrzało średnio 1,02 mln widzów przy udziale wynoszącym 9,96 proc. w grupie 4+ i 6,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W analogicznym okresie ub.r. TVP2 w tym paśmie miała 580 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 6,05 proc. i 3,67 proc.
>>> Nowy serial Ilony Łepkowskiej nie ma wielu widzów
W czasie nadawania „Kocham to, co lubię” Dwójka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest wtedy TVP1, nadająca powtórki „Komisarza Alexa”, co daje jej 21,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne; 14,19 proc.). Za TVP2 plasuje się Polsat („Hotel 52”, „Przyjaciółki” ; 7,89 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajmuje czwartą pozycję i przegrywa także z Polsatem.
Zobacz tabelę
„Kocham to, co lubię” to magazyn satyryczno-kulturalny z elementami talk-show. W programie poruszane są różnorodne tematy z zakresu popkultury zarówno w formie dialogu, jak i monologu, a nawet inscenizacji parafabularnej z udziałem znanych aktorów (więcej na ten temat).