Telewizja2014-04-08
15

„Tylko muzyka” straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1

Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku.

Siódma serię „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 2 marca br. Pierwsze sześć odcinków show (pokazanych do 6 kwietnia br.) śledziło średnio 2,77 mln osób. Przełożyło się to na 16,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,19 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej talent-show stracił milion widzów. Wówczas pierwsze sześć odcinków piątej odsłony „Tylko muzyki” oglądało 3,77 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 22,58 proc. oraz 27,08 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji muzycznego programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, pokazująca kroniki sportowe, „Pogodę”, „Ranczo” oraz filmy fabularne, co daje jej 24,38 proc. udziału.

Dalej plasują się: TVN („Lekarze” i „Project Runway”; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. programy kabaretowe i serial „Sherlock”; 5,65 proc.).


Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga tam Jedynki nad Polsatem jest znikoma.

Oglądalność show na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Tylko muzyka, show Polsatu

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas