Telewizja2010-05-18
14

„Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu

Pierwszą edycję show „Tylko nas dwoje” oglądało w Polsacie średnio 2,86 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 22,3 mln złotych. Dalszy los widowiska nie jest znany.

Najwięcej osób zainteresował pierwszy odcinek nadany 13 marca – zobaczyło go 3,63 mln widzów. Finał wyemitowany 15 maja przyciągnął 3,13 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł 20,22 proc. w grupie 4+ oraz 19,28 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl. 

 

Zobacz tabelę


Polsat w trakcie emisji „Tylko nas dwoje” był stacją drugiego wyboru
. Pierwsza z 3,04 mln widzów była Jedynka, emitująca filmy fabularne. Trzecie miejsce z 2,75 mln widzów  przypadło TVP2 (emitującej między innymi „Hit dekady”), zaś czwarte TVN (1,69 mln widzów;”Usta, usta” i film fabularny). 

Zobacz tabelę


Format miał wyraźnie sfeminizowaną widownię (62 proc. kobiet). Cieszył się dużą popularnością na wsi, małych i średnich miastach. W jego profilu widzów dominują osoby z wykształceniem podstawowym. 

Zobacz tabelę


Pierwsza edycja show składała się z ośmiu odcinków (dwa wypadły z powodu żałoby narodowej). Zwycięzcami zostali Paulina Sykut oraz Ivan Komarenko. Widowisko prowadzili Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadali Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji odnośnie  dalszych losów „Tylko nas dwoje”. Deklaracji w tej sprawie należy spodziewać się w czerwcu.
 

Autor:ks

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas