Prasa2010-03-09
0

Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”

 W 2009 roku wzrosty sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych kierowanych do kobiet zanotowały tylko „Pani” i „Zwierciadło”. Najwięcej stracił „In Style”, a liderem był „Twój Styl”.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 249 262 egz. i była niższa o 3,4 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 071 egz. - znalazł się „Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do 2008 roku zanotował spadek wynoszący 10,7 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 168 057 egz. (w dół o 4,5 proc.).

Wzrosty w segmencie zanotowały jedynie „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż wzrosła o 4,8 proc. do 112 682 egz. i „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które zyskało aż 16,7 proc. i miało sprzedaż na poziomie 90 762 egz.

Natomiast największy spadek w rankingu dotyczył miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska), którego sprzedaż ogółem w stosunku do 2008 roku zmniejszyła się aż o 20,1 proc. do 85 642 egz.

 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas