Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, pozostałe największestacje radiowe nie poprawiły wyniku. Słuchaczy zyskują natomiastRadio Maryja, Radiostacja, Tok FM i Radio Wawa.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (sierpień - październik 2007) pokazuje, liderem rynkuradiowego pozostaje RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,5 punktu proc. - do poziomu22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które straciło 0,5 punktu procentowego (18,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 13,9 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,8 proc..
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcejzyskało radio RMF FM - na przeciwnym biegunie "Jedynka".
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,próba: 22959.