Prasa2015-08-20
5

Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po I półroczu. „Wprost” stracił najwięcej

Tylko „Tygodnik Powszechny” w I półroczu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tygodniki opinii straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Gość Niedzielny”.

Liderem sprzedaży ogółem tygodników opinii w I półroczu 2015 roku był „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media), który w tym okresie sprzedał się w liczbie 137 428 egz.  Było to 4,59 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zmniejszył się o 1,78 proc. do 118 636 egz. Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. zmalała względem I półrocza ub.r. o 7,37 proc. i wyniosła 111 095 egz.

Czwarta lokata należała do wydawanego przez Fratrię tygodnika „W Sieci”. Zanotował on średnią sprzedaż ogółem na poziomie 75 416 egz., po spadku o 5,26 proc.

Piąty był tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) z wynikiem na poziomie 52 745 egz., którego średnia sprzedaż zmalała o 19,96 proc.

Największy spadek w rankingu, wynoszący 28,35 proc., zanotował będący na szóstym miejscu „Wprost” (Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”). Jego średni wynik to 44 051 egz.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 6,51 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. to 18 796 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas