Reklama2023-02-28
2

Tymbark zachęca do "picia warzyw"

W najnowszej kampanii Tymbarku (Maspex) marka reklamuje soki pomidorowe i owocowo-warzywne, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem Vega.

W ramach nowej kampanii zachęcającej do “picia warzyw” marka Tymbark stworzyła kolorowy i radosny spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie “czują się Vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku “Kochaj życie”.

W reklamie w niebanalny sposób ukazano naturalność i warzywność produktów. Wybrzmiewają w niej również inne zalety poza smakiem, takie jak zawartość potasu, błonnika i witamin, które zamknięte zostały w designerskiej, szklanej butelce. Całość utrzymana jest w rytmicznej i dynamicznej muzyce, która eksploruje hasło “Mega Vega”.

Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach video na profilach social media marki oraz u influencerów.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Autor:jd

Więcej informacji:Vega, Tymbark

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas