Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Tyskie otwiera nas”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Televisor, Juice i Zenith.
Reklamy z kampanii pokazują różne osoby w wielu codziennych sytuacjach, które otwierają puszki i butelki piwa Tyskie. Zazwyczaj robią to w otoczeniu bliskich osób, co podkreśla slogan „Tyskie otwiera nas”.
Jest to początek nowego cyklu kreatywnego kampanii piwa Tyskie. Przez poprzednie dwa lata reklamy marki pokazywały przygody Mecenasa i Mazura, bohaterów inspirowanych filmem „CK Dezerterzy”. Latem ub.r. przeprowadzono promocję pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Kreacją tych kampanii zajmowała się agencja Bardzo.
Reklama | Spoty piwa w godz. 20-23 mają zniknąć w połowie 2018 r. Ministerstwo Zdrowia: zwolniony czas reklamowy wykupią inne firmy |
Kreację nowej kampanii też zajęła się agencja Bardzo. Spot nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserował duet Konqubinat, produkcją zajęła się firma OTO Film, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Działania reklamowe będą realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.