Reklama2019-05-10
2

Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek w jury Cannes Lions 2019

W jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019 zasiądzie czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej. Są to: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek.

Tytus Klepacz z JWT Dubai, zasiądzie w jury głównym i oceniał będzie pracę zgłoszone do Social & Influencer.


Z kolei jurorami online będą: Maciej Marasek - creative director 2012 Agency w kategorii PR Lions, Małgorzata Drozdowska -  executive creative director z FCB Bridge2Fun w Direct Lions, Marta Frączek - associate creative dDirector z Saatchi & Saatchi IS w Brand Expercience & Activation Shortlist.

Maciej Marasek:

 

Małgorzata Drozdowska:

 

Marta Frączek:

Każdego roku o statuetki Lwów na Cannes Lions Festival rywalizuje 35 500 prac z całego z obszaru reklamy i komunikacji. Prace oceniane są w 17 kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment, Integrated Advertising, Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.
Oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas