Telewizja2015-02-24
7

Udany tydzień dla Jedynki. Hitami seriale TVP

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 lutego 2015 roku zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 11,13 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,96 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,43 proc.; do góry o 0,12 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 43,27 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,67 pkt. proc.



Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,10 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Seriale (1,46 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,84 proc.; bez zmian).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,19 pkt. proc. do 13,41 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 12,35 proc.

Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - do góry o 0,32 pkt. proc. do 8,20 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak wzrost udziału o 0,08 pkt. proc. do 8,09 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mi

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas