Telewizja2016-06-13
29

Udany tydzień Polsatu. Euro 2016 pomogło „Wiadomościom”

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów znalazła się TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 6 do 12 czerwca 2016 roku zmniejszył się o 0,41 pkt. proc. do 12,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,50 pkt. proc. i wyniósł 11,92 proc.

Podium uzupełnia TVN. Wynik tej stacji to 9,34 proc. (spadek o 0,33 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,57 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 41,49 proc. do 42,15 proc.

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (3,94 proc.; w dół o 0,01 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 1,50 pkt. proc. do 14,37 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,43 proc., po spadku o 0,73 pkt. proc.

Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,45 proc. (do góry o 0,94 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka (w dół o 0,10 pkt. proc. do 7,34 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas