Telewizja2011-12-01
9

Udany tydzień TVN, ostro w dół TVN24 i TVP Info

Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności, poprawiając swój wynik. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 21 do 27 listopada br. została TVP1. Jej udział wzrósł z 16,42 proc. do 16,61 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymała się telewizja TVN, której udział wzrósł o 0,34 pkt. proc.  do 16,27 proc. Trzecią pozycję utrzymał Polsat (14,82 proc., spadek o 0,10 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując wzrost o 0,04 pkt. proc. do 17,22 proc. udziału. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,70 proc. po wzroście o 0,20 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze Jedynka (12,72 proc., wzrost o 0,30 pkt. proc.).  

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach  21- 27.11.2011 - grupa 4+ 

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 21- 27.11.2011 - grupa 16-49

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas