W zeszłym tygodniu nadal na pozycji zdecydowanego lidera w obu grupach wiekowych była TVP1, która jako jedyna z dużych stacji zanotowała wzrost udziałów. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Jedynka w okresie od 25 czerwca do 1 lipca br. zanotowała wzrost udziałów o 0,49 pkt. proc. do 18,50 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Ponownie drugie miejsce zajął Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,83 pkt. proc. do 12,46 proc. Na trzecim miejscu pozostała Dwójka, która straciła 0,42 pkt. proc. do 12,12 proc. Z kolei na czwartej pozycji znalazła się TVN (10,79 proc., po spadku o 0,80 pkt. Proc.).
Wysokimi udziałami pochwalić się mogą stacje informacyjne, w szczególności TVP INFO. Zanotowała ona wzrost o 0,23 pkt. proc. do 4,29 proc. Udział TVN 24 wzrósł 0,21 pkt. proc. do 3,31 proc. Z kolei wynik Polsat News spadł o 0,01 pkt. proc. do 0,92 proc.
Zobacz tabelę
Także i w grupie 16-49 na pozycji lidera umocniła się TVP1, która zyskała tutaj 0,12 pkt. proc. do 16,37 proc. udziału, a drugą lokatę zajął Polsat (13,41 proc., po spadku o 0,94 pkt. proc.). Z kolei na ostatnie miejsce podium awansowała TVP2 (11,26 proc., spadek o zaledwie 0,01 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się finałowy mecz EURO 2012 “Hiszpania - Włochy”. W TVP1 oglądało go aż 10,50 mln widzów.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.06-01.07.2012
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.06-01.07.2012 wśród widzów w wieku 16-49 lat