Wystartował program społeczno-edukacyjny Avivy „Wiem czym oddycham”, którego celem jest zwrócenie uwagi na szkodliwe skutki smogu. Kampanię przygotowały i realizują Young & Rubicam, Papaya Films, Zoom bsc, Zenith oraz dział wewnętrzny Avivy.
Inicjatywa wystartowała 14 listopada, w Dniu Czystego Powietrza. Jej celem jest zwiększenie świadomości, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak mu przeciwdziałać.
Na potrzeby akcji przygotowano dwa spoty reklamowe, a pierwszy emitowany jest od 14 listopada w telewizji, internecie oraz kinach. 30-sekundowy film zwraca uwagę na problem smogu, narrator jest swoistym „głosem miasta”, informującym o szkodliwych skutkach tego zjawiska.
Aviva we współpracy z redakcją programu śniadaniowego "Dzień Dobry TVN" przygotowała także cykl programów edukacyjnych dotyczących smogu oraz ochrony zdrowia przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego powietrza. Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorką akcji jest aktorka Małgorzata Kożuchowska.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/morderczy-smog-w-kampanii-informacyjnej-gaspolu-wideo ##
W ramach wspierania walki ze smogiem, Fundacja Aviva przygotowała aktywację dla mieszkańców, w której rozda nieodpłatnie 150 czujników monitorujących jakość powietrza. Aby wziąć udział w akcji, należy na stronie internetowej Wiem Czym Oddycham zgłosić miejsce, do którego ma trafić urządzenie.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/katowicka-gazeta-wyborcza-z-urzedem-marszalkowskim-wojewodztwa-slaskiego-rozpoczynaja-akcje-slaskie-bez-smogu ##
Strategię programu „Wiem, czym oddycham” opracował dział wewnętrzny Aviva. Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Zenith. Działania public relations powierzono agencji ZOOM bsc.