Biznes2018-08-27
0

Unilever podpisał umowę z JD.com, by zwiększyć zasięg działania w Chinach

Unilever podpisał umowę o współpracy logistycznej z chińskim gigantem handlu elektronicznego JD.com, aby dzięki temu zwiększyć zasięg w Chinach.

W ramach transakcji marki Unilevera, takie jak Lipton, Vaseline, Clear, Lux i OMO, będą wykorzystywać sieć logistyczną JD.com do dystrybucji towarów między magazynami i sklepami detalicznymi.  Przed zawarciem umowy marketer współpracował z kilkoma firmami logistycznymi, m.in. z DHL.

Transakcja jest najnowszą z serii inicjatyw JD.com w ramach strategii Retail as a Service (RaaS), której celem jest dostarczanie usług technologicznych i infrastrukturalnych firmom spoza własnych platform handlu elektronicznego. JD.com podpisała podobną umowę z francuską firmą Danone w zeszłym roku, a także współpracuje z niemiecką firmą mleczarską Oldenburger w celu zapewnienia oprogramowania do magazynowania, transportu i zarządzania zapasami.

Umowa umożliwi Unileverowi wykorzystanie specjalistycznej wiedzy logistycznej w zakresie działalności online JD, głównie w kanale sprzedaży tradycyjnej w Chinach, i ulepszy techniki lokalizacyjne.

Autor:bg

Więcej informacji:Unilever, JD.com, Chiny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas