Reklama2018-12-07
1

Keith Weed, szef marketingu Unilevera, przechodzi na emeryturę po 35 latach pracy

Keith Weed, obecnie globalny dyrektor ds. marketingu opuści Unilevera, w maju 2019 roku przejdzie na emeryturę. Nie wiadomo jeszcze, kto przejmie jego obowiązki.

Pracę w Unileverze Keith Weed zaczął w 1983 roku. Pełnił wiele różnych funkcji także na kierowniczych, w strukturach marketingowych firmy, był m.in. globalnym szefem marketingu dla kilku kategorii produktowych, w tym środków do pielęgnacji włosów i jamy ustnej.

W 2010 roku Weed został globalnym szefem ds. marketingu i komunikacji.

Keith Weed był inicjatorem wielu akcji, które miały na celu m.in. większą transparentność w relacjach z agencjami mediowymi.

- Spędziłem przyjemny czas w firmie, z wieloma stanowiskami w różnych krajach. W mojej obecnej roli miałem przywilej kierować jednymi z najlepszych zespołów marketingu, zrównoważonego rozwoju i komunikacji na świecie. Jako drugi pod względem wielkości reklamodawca na świecie byliśmy w stanie wykorzystać naszą skalę pod względem skuteczności i wydajności, a także byliśmy w stanie w doprowadzić do większej odpowiedzialności, przejrzystości i odpowiedzialności w branży reklamowej i cyfrowej – powiedział Weed.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/unilever-chce-zeby-przy-jego-obsludze-pracowaly-osoby-z-roznych-agencji-kreatywnych ##

Weed poinformował o odejściu z Unilevera kilka dni po tym, jak ogłoszono, że z firmy odchodzi Paul Polman, jej prezes.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas