Reklama2017-12-06
0

Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację „Places of Intimacy”

Marka Unimil Skyn w ramach podsumowania konkursowej części akcji „Places of Intimacy” przygotowała specjalny spot.  Za  jego koncept i kreację odpowiada agencja buzz.

45-sekundowy spot przygotowano w ramach podsumowania letniego konkursu marki, w którym pary z Polski mogły wygrać podróż po luksusowych portugalskich hotelach. Jednocześnie jest teaserem do globalnego finału akcji, który planowany jest w najbliższym czasie. Reklamę wieńczy hasło „Poczuj wszystko”.

Konkursowa część kampanii „Places of Intimacy” miała za zadanie przybliżyć odbiorcom istotność fizycznych miejsc w relacjach międzyludzkich. Aktywacja ruszyła pod koniec lipca br.

Reklama promowana jest w social mediach marki oraz kanałach partnerów medialnych kampanii.

Za koncept i kreację odpowiada agencja buzz oraz działa PR buzz.relations, który jest odpowiedzialny także za działania medialne promujące kampanię. Spot wyprodukowano we współpracy z duetem LADS.

Autor:jd

Więcej informacji:Unimil Skyn, Places of Intimacy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas