Reklama 2021-07-29
1

Uniqa reklamuje ubezpieczenia mieszkań i domów (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona tegorocznej kampanii firmy ubezpieczeniowej Uniqa z cyklu "Pomyśl, ile można zdziałać razem". Po odsłonie wizerunkowej oraz kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne, działania skupione są wokół ubezpieczeń mieszkaniowych.

Kampania będzie emitowana w telewizji i internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.

Nową odsłoną chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej i multiproduktowej oferty, obejmującej, oprócz m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, także ubezpieczenia mieszkań i domów. Z ostatniego raportu "Mapa ryzyka Polaków"  wynika, że 96 proc. respondentów własne mieszkanie lub dom uznaje za najważniejszy składnik majątku. My zaś chcemy przekonać klientów, że niewielka inwestycja w ochronę tego mienia ma wielkie znaczenie, gdy występuje szkoda. Polisa mieszkaniowa to realne wsparcie w najgorszych momentach – zalaniach, powodziach, wichurach itp., których z racji na anomalie pogodowe widzimy ostatnio coraz więcej - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor departamentu zarządzania marką Uniqa.

Nowy spot w zabawny sposób odwołuje się do sytuacji, która może zdarzyć się każdemu. Tak zwane „szkody wężykowe”, to jedne z najczęstszych powodów zalań w naszych domach. W Uniqa zalania stanowią 60 proc. wszystkich szkód mieszkaniowych.

 

Autor: bg

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas