Reklama2010-11-17
0

Universal McCann rozpoczyna UM Academy

Rusza UM Academy - projekt edukacyjny domu mediowego Universal McCann. Szkoleniom w czterech miastach towarzyszy outdoorowa kampania reklamowa.

UM Academy to program szkoleniowy obejmujący tematykę strategicznego planowania mediów oraz innowacyjnych i efektywnych form komunikacji z konsumentem. Poszczególne zajęcia poświęcone są m.in. tworzeniu strategii mediowych, badaniom i wskaźnikom używanym przy tworzeniu strategii komunikacyjnych, nowym trendom w komunikacji marketingowej i mediom społecznościowym oraz ambientowi, performance marketingowi, mobile marketingowi i product placementowi. Wśród wykładowców są pracownicy Universal McCann – m.in. digital strategy director Tomasz Kuisz, head of entertainment Monika Wójcicka oraz group account & innovation director Magdalena Sołtan-Zabielska, a także eksperci spoza tej firmy, np. Natalia Hatalska i Anna Bieniecka.

Szkolenia od 2 grudnia będą się odbywać w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Universal McCann realizuje je we współpracy ze swoimi lokalnymi agencjami: Amber Media, B&J i Double Brand. UM Academy jest wsparta outdoorową kampanią reklamową realizowaną w miastach, które obejmuje ten projekt.

Autor:tw

Więcej informacji:Universal McCann, UM Academy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas