Reklama2020-08-31
4

UPC Polska reklamuje „najszybszy internet domowy w Polsce” (wideo)

W nowej kampanii UPC Polska reklamowany jest internet stacjonarny w pakiecie z usługą mobilną. Operator zapewnia, że jest to „najszybszy internet domowy w Polsce”.

Reklamy z kampanii podkreślają, że przy zakupie internetu stacjonarnego w UPC Polska użytkownik otrzymuje kartę SIM z nawet 45 GB transferu internetowego miesięcznie. Taka opcja jest dostępna w ramach oferty internetu i usługi mobilnej przy podpisaniu umowy na 24 miesiące.

Cena wynosi 49,99 zł miesięcznie (przy uwzględnieniu zniżek za e-fakturę i zgody marketingowe), a przy korzystaniu z sieci OSD należy doliczyć 14,99 zł miesięcznie za utrzymanie łącza.

Kampania podkreśla, że UPC Polska oferuje „najszybszy internet domowy w Polsce”, podstawą są pomiary Speedtest.pl z pierwszej połowy br. W spotach występuję animowany stworek UPCeusz, który bohaterem reklam firmy jest od jesieni ub.r.

 

Za kreację reklam UPC Polska od połowy ub.r. odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction.

W drugim kwartale br. UPC Polska pozyskało 4,3 tys. nowych abonentów oraz 13,6 tys. subskrypcji cyfrowych. Baza klientów wzrosła do 1 494 300, a usług cyfrowych - do 3 198 200. Firma osiągnęła ok. 425 mln zł kwartalnych przychodów.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas