Telewizja2021-05-07
1

UPC Polska ma 1,53 mln klientów, 25 tys. więcej użytkowników usług mobilnych

W pierwszym kwartale 2021 roku baza klientów UPC Polska powiększyła się o 5,3 tys. do 1,53 mln, zaś liczba subskrypcji telewizji cyfrowej wzrosła o 9,2 tys. do 3,27 mln. W zasięgu sieci operatora jest już 3,65 mln gospodarstw domowych.

UPC Polska odnotowuje, że jest to już 11. z rzędu kwartał wzrostów. W ciągu trzech pierwszych miesięcy br. baza klientów UPC Polska wzrosła o 5,6 tys. do 1 530 600.

- Pierwszy kwartał pokazuje, jak ważną rolę w czasie pandemii pełnią usługi UPC w życiu naszych klientów, którzy dzięki dostępowi do internetu mają możliwości zdalnej pracy, nauki oraz rozrywki. Niezależnie, czy mówimy o zwiększonej prędkości wysyłania danych, nowej aplikacji UPC TV GO czy poszerzaniu zasięgu gigabitowego internetu, wszystkie nasze innowacyjne rozwiązania mają istotny wpływ na życie klientów - skomentował Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł wzrost średniej prędkości internetu oferowaną klientom UPC do 350 Mb/s (wobec 270 Mb/s w pierwszym kwartale 2020), a także prędkość wysyłania grupie ponad 900 tysięcy klientów, zapewniając jeszcze lepszą jakość korzystania z sieci w domu.

UPC zwiększyło liczbę gospodarstw domowych z dostępem do internetu o prędkości 1 Gb/s o prawie 390 tysięcy (do poziomu 3 mln), a także poszerzyło zasięg swoich usług o kolejnych 17,6 tys. mieszkań (do łącznej liczby 3 652 800).

Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł dalszy wzrost bazy cyfrowych usług wykorzystywanych przez klientów. Z 10 400 nowych subskrypcji, UPC przekroczyło liczbę 1,3 miliona użytkowników usług internetowych, osiągając poziom 1 300 100 oraz zwiększyło bazę usług telewizyjnych o 11 800, do łącznej liczby 1 346 600. Baza użytkowników usług komórkowych wzrosła w I kwartale o 25 200 - do 87 900.

UPC kontynuowało też w czasie pandemii program #actingwithcare, w ramach którego oferowało darmowy dostęp do internetu szerokopasmowego nauczycielom, medykom oraz rodzinom w potrzebie.

Jak podaje UPC Polska, na koniec 2020 roku 1 525 000 klientów korzystało z 3 267 500 jego usług cyfrowych, w tym 1 289 700 z internetu (wzrost r/r o 60 100), 1 334 800 - z telewizji (wzrost r/r 71 200), 634 tys. osób korzystało z telefonii (spadek o 31 400 r/r).

Autor:jk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas