Reklama2019-03-19
0

UPC Polska planuje przetarg reklamowy

Operator UPC przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję do obsługi reklamowej. Zapytania o zainteresowanie w uczestnictwie trafiło do wybranych firm.

Rzecznik UPC Michał Fura potwierdza, że firma będzie prowadziła przetarg reklamowy, ale nie podaje innych szczegółów.

UPC Polska ostatnią dużą kampanię reklamową prowadziła w styczniu br. Promowano wtedy pakiet internetowo-telewizyjny z internetem o prędkości do 1 Gb/s. W kreacji wykorzystano motyw kosmonautów. Kampanię przygotowała agencja Opus B i FilmGarden.

Na koniec ub.r. sieć UPC Polska miała 1,48 mln klientów, z których 1,04 mln korzystało z telewizji cyfrowej, a 1,17 mln z internetu szerokopasmowego.

Autor:jd

Więcej informacji:UPC Polska, przetarg reklamowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas