Reklama2017-02-06
1

UPC promuje internet hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”

Wystartowała kampania promocyjna sieci UPC Polska pod hasłem „Król internetu jest tylko jeden!”. Akcja jest prowadzona m.in. w radiu i mediach społecznościowych.

W najnowszej kampanii operator podkreśla, że według rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl, usługa internetu od UPC była najlepsza w 2016 roku.

Kampania jest prowadzona m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC.

Na koniec września ub.r. UPC Polska miała 1,43 mln abonentów, o 14 tys. więcej niż rok wcześniej. Z usług telewizyjnych korzystało 1,21 tys. klientów, z internetowych - 1,09 mln, z telefonicznych - 631,9 tys., a łączna liczba jednostkowych usług (RGU) świadczonych przez firmę wyniosła 2,93 mln.

Autor:łb

Więcej informacji:UPC, internet

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas