Reklama2023-07-07
1

Producent Flory i Ramy postawił na dom mediowy UM

Upfield, właściciel marek produktów do smarowania Flora i Rama, wybiera UM jako globalnego partnera mediowego.

W wyniku przetargu Upfield wybrał UM (IPG Mediabrands) jako swoją globalną agencję mediową.
 
Współpraca Upfield z UM ma charakter globalny i obejmuje również Polskę. Polski zespół UM, jako reprezentant jednego z kluczowych rynków w regionie EMEA, był również zaangażowany w proces przetargowy.

Tym samym Upfield jest już czwartym klientem zdobytym w tym roku przez UM w wyniku wygranego przetargu.

Upfield jest właścicielem znanych na 95 światowych rynkach marek, takich jak Flora, Rama, ProActiv czy Violife. W Polsce do koncernu należą również marki Delma i Kasia.

Wcześniej za obsługę mediową offline i online Upfield na kilkudziesięciu rynkach odpowiadała agencja dentsu X.

Autor:jd

Więcej informacji:Upfield, UM, Flora, Rama

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas